Sabtu, 10 Januari 2009

KERAJAAN AUTOMATIK - JAWAPAN

In the name of Allah, Most Gracious, Most Merciful.

Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.

  1. ALLAH selamatkan Malaysia 3X, ALLAH selamatkan Rakyat Malaysia!

     

  2. Malaysia kini menuju ke satu penarafan negara maju yang telah dibentuk dan diolah dalam rencana para pemimpin yang dilantik oleh rakyat nya.Samada yang telah dan akan hadir dalam pentas pentadbiran dan pemerintahan Malaysia.

     

  3. Adalah sesuatu yang tidak adil menyalahkan anak kalau ibu bapa nya gagal membentuk dan mengolahkan nya sepertimana dia di AMANAH kan nya.

     

  4. Sudah menjadi minat No 1, rakyat Malaysia untuk bercuti panjang dari mempertingkatkan motivasi, ekonomi, dan pencapaian Negara. Ini kan juga yang disarankan oleh Kerajaan. Galakkan rakyat bercuti dan melancong ( untuk mempertingkatkan Industi Pelancongan Negara ).

     

  5. Dari terkejut dengan pandangan yang tidak pernah disangkakan akan dilihat nya sendiri setelah kekuasaan untuk mengubah nya sudah tiada lagi di dalam gengaman nya, maka saya sarankan beristighfar lah memohon Rahmat dan Hidayah ALLAH, agar Kerajaan yang sedia ada membuka mata dan telinga nya untuk melihat dan mendengar pada setiap waktu pada rintihan rakyat dan Negara yang tidak mempunyai cara dan keadah kearah suatu pembetulan.

     

  6. Rakyat dan Kerajaan Malaysia perlu mengambil iktibar dari apa yang telah diperlihatkan ALLAH, pada nasib bangsa Palestine , Keruntuhan ekonomi kapitalis, ketamakkan manusia , dan kekufuran secara meluas berlaku pada setiap waktu pada perintah ALLAH.

     

  7. Lihat dan renungkan pada diri. Dimana kita dan kemana kita?

 

 

 

0 comments: